Vanliga frågor & svar

Kapten Mat uppdaterar löpande sortimentet i webbutiken. För närvarande finns det möjlighet att handla stekhällar, tillbehör, förkläde, tshirt, kryddor, boka foodsession hemma hos Kapten Mat samt skicka videohälsningar till bästa vännen.

För mindre paket använder vi PostNord Varubrev. För övriga paket används oftast DHL. Vid större & tyngre paket kan det förekomma att paketet lämnas vid dörr utan signatur.

Vid köp av varor på webbplatsen har du som kund en 365 dagars ångerrätt som gäller från det att du har tagit emot en vara som du har beställt. Varan måste ligga i originalförpackning och får ej vara använd. För mer info se Köpvillkor.

Köpvillkoren hittar du under Kapten Mat Köpvillkor.

Vi stödjer idag betalningar genom Klarna (Betalkort, Swish, Faktura & Delbetalning) & Stripe (Betalkort, Apple Pay, Google Pay).

När det kommer nya avsnitt så uppdaterar jag alltid mina sociala medier med detta. Om du alltid vill hålla dig uppdaterad rekommenderar jag däremot att du prenumererar på Youtube & går med i mitt Avsnittsbrev!

Har du frågor är du välkommen att kommentera i valfri kanal. Annars når du mig också på info@kaptenmat.se!

Du hittar alla mina videos på min Youtube kanal, Kapten Mat.

Kontakta oss

Nedan hittar du alla kontaktuppgifter du behöver för att komma i kontakt med Kapten Mat, oavsett om det gäller frågor om mina recept, webbshoppen eller affärsförfrågningar. Innan du kontaktar mig får du gärna kika på FAQ brevid och se om du hittar svaret på din fråga.

För företag
För alla affärsförfrågningar, vänligen kontakta info@kaptenmat.se

Webbshoppen
Har du frågor gällande webbshoppen eller behöver hjälp att handla? Vänligen skicka dina frågor till kundservice@kaptenmat.se

Övrigt
Övriga frågor gällande recept eller liknande?
Använd gärna formuläret.

  • Ergonomisk arbetshöjd 90 cm
  • Kraftfull brännare med tre ringar
  • 4 mm kupat stål av bästa kvalitet
  • Marknadens bästa vindskydd